Pressinbjudan: HSB Living Lab - vad händer nu?

Studenterna har tagit plats och snart drar forskningen igång skarpt. Träffa några av forskarna och företagen som börjat bygga innehållet och hör vad som ska ske i HSB Living Lab.

Tid: Frukostseminarium  20 juni kl 07.30-09.00
Plats: Sven Hultins Plats 1-2, entréplan i svarta huset, Johanneberg Science Park, Göteborg

Media anmäler sig till eva@johannebergsciencepark.com 070-9582110

Med HSB som delägare och HSB Living Lab som samarbetsprojekt - initierat av HSB, Johanneberg Science Park, Chalmers - visar vi att samverkan är nyckeln till framgång. Möten över gränser gör oss smartare tillsammans.

Medverkande
Birgitta Hohlfalt van Dalen - Akademiska Hus
Henrik Jönsson - Bengt Dahlgren
Angela Sasic Kalagasidis - Chalmers