Ormhuset på strandängen i Jönköping

Pressinbjudan: Träffa vinnarna i innovationstävlingen Pitch Bar

Vid Pitch Bar eventet i november fick ett 40-tal innovatörer presentera sina idéer och lösningar för smarta hem. Juryn har valt ur de sex bästa idéerna som kommer omsättas i verkligheten när Jönköpings nyaste stadsdel Strandängen byggs ut. Jönköping Energi och Vätterhem bjuder tillsammans in press och media att träffa finalisterna och få en presentation av deras respektive idékoncept.

Härmed önskar Vätterhem och Jönköping Energi tillsammans, bjuda in press och media att träffa finalisterna och få en presentation av deras respektive idékoncept.

Agenda för pressträffen:

1. Fridolf Eskilsson, vd Jönköping Energi och Thorbjörn Hammerth, vd Vätterhem berättar syftet med det unika samarbetet mellan bolagen.

2. Mikael Rönnholm presenterar Pitch Bar innovationsprocesskartan.

3. De sex finalisterna gör en kort presentation av sina respektive idékoncept.

Efter genomförda presentationer finns också möjlighet att besöka en visningslägenhet.

Datum: 2018-02-21

Tid: 16:00 – 17:00

Plats: Ceciliagatan 3, Strandängen (skyltat)

Välkomna!