Morgan Milacki - Artist

Vi vill stolt presentera vår ambassadör - Morgan "Mojje" Milacki

Morgan Milacki – Varför är du ambassadör för Jontefonden?

– Jag känner Jontes familj sedan länge. En gång i tiden var Jonte ett litet fan till mig och kom och tittade på våra spelningar. Jag lärde känna Jonte väldigt väl genom åren och känner väldigt djupt för hans historia och det familjen har gått igenom.

– När ett barn i en familj blir sjuk berörs även syskonen av situationen och det tycker jag att Jontefonden uppmärksammar på ett väldigt fint sätt.

– Genom att stödja Jontefonden uppmärksammar man samtidigt organdonation i sin helhet och hur svårt det är att få fram organ när det verkligen behövs. På så sätt kan vi göra fler medvetna kring hur viktigt det är att skriva på papper för att donera sina organ.