Jäger&Jansson Galleri presenterar "Olympen-eran". Foton, Affischer och annat spännade material

Nyhet -

Med batterierna laddade efter en skön sommarledighet kavlar vi nu upp ärmarna och tar oss an hösten 2020.

Först ut har vi en lite speciell utställning med unikt material från Olympen-eran.

Utställningen består av ett urval från 80-talets konserter med bl.a. Elvis Costello, Kid Creole, Ozzy Osbourne, Miles Davis och Imperiet.
Du kommer att kunna beskåda foton tagna av Hans Jonsson samt affischer, foton, gästböcker, kontrakt m.m. ur Julius Arkiv.
Per Siwmark visar dessutom sina fantastiska musikikoner och "NOE" Eriksson ställer ut Rolling Stones-motiv inkl. originalaffisch från konserten i Stockholm 1967.
Passa även på att fynda ett signerat (Julius) exemplar av boken OLYMPEN I LUND (nya upplagan) till specialpris hos oss på JÄGER & JANSSON Galleri.

Utställningen invigs av Julius lördagen den 22/8 kl.13:00!