Babblarna kommer till Skåne i Jul

Babblarna kommer till Skåne i Jul

Jul & Kul med Babblarna

Succéerna med Babblarnas musikaler och över 600 spelade föreställningar fortsätter nu med en julföreställning!

En färgglad, interaktiv, svängig och rolig föreställning med barnens stora favoriter Babblarna,
Vovvo och Klonk. Vi blandar språklek och svängig musik – och framför musikalen med tal,
tecken, sång och dans.

Det är jul i Babblarnas snövita värld! Äntligen är det dags att klä julgranen med julpynt och
ljus. Barnen i publiken får hjälpa Klonk att gissa vad som finns i Babblarnas julklappar. Babblarna bakar pepparkakor, går Luciatåg och kan knappt vänta tills de får öppna sina julklappar! I denna sjung-med-musikal för småttingar får alla vara med och sjunga till våra mest älskade julvisor blandat med Babblarnas största hits!

Rekommenderad ålder: 2-5 år (yngre och äldre barn är självklart välkomna!) Det här är
föreställningen för alla barn som inte kan sitta still.

Datum: 18/12 kl. 11.00 & 14.00
Plats: Nöjesteatern, Malmö
Pris: 215 kr (ALLA måste ha biljett oavsett ålder)

Datum: 19/12 kl 14.00