Påminnelse: Pressvisning för "The Mystery of Banksy – A Genius Mind" 26 sept, Stadsgårdsterminalen

Välkommen!

Onsdag 27 september öppnar den internationellt uppmärksammade succéutställningen om street artens anonyme superstjärna Banksy i Stockholm. Dagen före, tisdag 26 september, pressvisas utställningen vid två tillfällen. Varmt välkommen att delta under någon av visningarna! Vill du även – eller enbart – delta i samband med invigningen samma eftermiddag från kl 17, ange det i anmälan.

”The Mystery of Banksy - A Genius Mind” gästar Stadsgårdsterminalen t o m 4 februari 2024.

Under pressvisningen introduceras utställningen av Virginia Jean, kreativ chef och curator, och arrangören Oliver Forster. Efter presentation och rundvisning blir det tillfälle till enskilda intervjuer. På plats är också Emelie Löfmark och Julius Malmström från nationella arrangören Julius Production samt Andreas Blom från Kollektivet Livet som driver Stadsgårdsterminalen.

Väl mött den 26 september!

Vännerna på Julius Production & COFO Exhibitons

Vad: Pressvisning av utställningen ”The Mystery of Banksy – A Genius Mind”
När: Tisdag 26 september 2023 kl 12:00 samt kl 14:30 (indelas i grupper)
Var: Stadsgårdsterminalen, Stockholm