Pressvisning av Kiss - The Exhibition

Pressvisning av Kiss - The Exhibition

Pressvisning av Kiss- The Exhibition

Fredagen den 5 februari  på Nöjesteatern i Malmö "rockar det loss"!

Vi har glädjen att bjuda in dig att  ta del av utställningen  KISS - The Exhibition. vi öppnar utställningen för Pressen kl 14.30.

Vänligen anmäl närvaro senast den 4 februari till    info@juliusab.se

Om utställningen: Alexander Johansson har en av Skandinaviens största samligar med Kiss-föremål. Nu har ni möjlighet att se hans unika samling av orginalföremål och minnen från hela Kiss karriär som har ställts ut sedan 2004 i både Sverige och utomlands. Äntligen landar utställningen i uppdaterat format på Nöjesteatern i Malmö.

Alexander finns tillgänglig för intervjuer under eftermiddagen. Meddela om intresse finns i samband med din anmälan.

VIP-gästerna är inbjudna mellan 15.00 - 18.00. Begränsat antal platser. Biljetter erhålles via länk när du anmält dig. På grund av rådande omständigheter är det inget "mingel".

Om Du uppvisar symtom stannar du självklart hemma och vi välkomnar dig med glädje en annan dag. V följer myndigheternas rekommendationer och har anpassat utställngen efter det.

För mer information om öppttider och hur vi undviker smittspridning, besök www.kissexhibition.se

Välkomna,

Christine Soylu