Queen Machine på Sverigeturné - närmare originalet kommer du inte!

Queen Machine på Sverigeturné - närmare originalet kommer du inte!

Sverigeturné

14/10-22 kl 19.00, Malmö, Arenan
15/10-22 kl 19.00, Halmstad, Teatern
16/10-22 kl 18.00, Stockholm, Göta Lejon
18/10-22 kl 19.00, Norrköping, Flygeln
19/10-22 kl 19.00, Växjö, Konserthuset
20/10-22 kl 19.00, Kalmar, Kalmarsalen
21/10-22 kl 19.00, Göteborg, Partille Arena

Queen Machine är Europas främsta hyllningsband till Queen. Med otaliga turnéer världen över är det nu vår tur att få uppleva dem live. Sedan 2008 har Queen Machine framfört tolkningar av Queens låtar på det mest underhållande och autentiska sätt, närmare originalet kommer du inte!

Med en växande publik världen över har det skandinaviska bandet spelat med bland annat The National Symphony Orchestra of London tillsammans med operasångerskan Louise Fribo. Hyllningsbandet har vid flera tillfällen även medverkat i TV och är hett eftertraktade av inbitna rockfans.

För er som inte fick chansen att se Queen eller vill uppleva dem igen är detta en konsert ni inte vill missa!

Med lika delar underhållning och skicklighet bjuder Queen Machine in till en helkväll av underhållning i rockens anda.

www.queen-machine.dk
www.juliusproduction.se