The High Society – Christmas is Comin’ intar Nöjesteatern i Malmö 29 november

The High Society – Christmas is Comin’ intar Nöjesteatern i Malmö 29 november

The High Society – Christmas is Comin’

Förra året satte The High Society upp sin allra första julshow, efter 10 år på scenen. Succén var omedelbar och en återkomst 2023 var helt enkelt ett måste.

I år har tomten stil! Dyall, Joachim Bergström och Rennie Mirro bjuder på förstklassig julstämning med musik från tiden då de legendariska sångarna Frank Sinatra, Dean Martin och Sammy Davis Jr underhöll och ägde världen.

The High Society är glädje personifierat, ”Be nice and keep swingin’!”. Med showen Christmas is Comin’ sprider de julglädje och julstämning som låter alla hitta tillbaka till den härliga, varma känslan som tillhör årets vackraste högtid. Släpp stressen, alla måsten och deadlines. Tillåt dig att svepas med av The High Society och deras energi, spelglädje och generositet.
Det här är deras julgåva till oss alla. Det är helt enkelt deras sätt att säga:
– Från oss alla, till er alla…Christmas is Comin’

Föreställningen produceras i samarbete med All Things Live