Utmana dig själv på JumpYard's Sky Rider

JumpYard Trampolinpark öppnar i Nacka Forum

Den svenska trampolinparkskedjan JumpYard expanderar ytterligare och öppnar en ny park i Nacka Forum, Stockholm. Premiärdatum är 26 september.

I dagarna slår trampolinparken JumpYard upp portarna i utbyggda lokaler inne i gallerian Nacka Forum. Den stora attraktionen blir Sky Rider - den nybyggda, utmanande linbanan som går i taket ovanför alla trampoliner. Taket har höjts på gallerian för att passa kraven för en riktig trampolinpark.

JumpYard Nacka Forum har byggts med hänsyn till önskemålen från en bredare publik. I utbudet finns Sky Rider, Ninjabana, Clip ’N Climb-klättring, Valo Jump, VR-rum, Soft Parkour och stora möjligheter för företag och föreningar att samla större, aktiva grupper. Målgruppen ska matcha Nacka Forum, där besökarna främst är lite äldre barn och ungdomar men även vänner och kollegor som vill göra något roligt och aktivt tillsammans. I parken görs plats för firande av olika slag och JumpYard har idag blivit en av Sveriges största kalasfixare – över 30.000 barn per år firar födelsedagar på JumpYard fyllda av lek, action och rörelse.

”Vårt koncept utvecklas ständigt och vi öppnar nya parker med olika spännande förutsättningar, exempelvis JumpYard Nacka Forum där vi fick möjligheten att verkligen gå all in på flera olika aktiviteter. Att öppna i Nacka Forum är verkligen en perfekt matchning mellan våra varumärken – där vi tillsammans gör Stockholm lite roligare” berättar Pelle Möller, VD på JumpYard Concepts AB, som själv är engagerad i barn och ungas hälsa och välmående.

Fördelarna med barn och unga i rörelse är väl grundat i forskningen, och trampolinhoppning är ett mycket effektivt sätt att göra av med kalorier och frigöra endorfiner – du tränar och har kul samtidigt. Inte bara det, du tränar även motorik, balans och koordination på ett oslagbart sätt genom att du alltid använder hela kroppen.

Kontakt:

Pelle Möller, VD JumpYard Concepts ABpelle@jumpyard.se, tel 070-426 82 62