Anton Åkesson, ny Business Development Manager, tillsammans med Matti Olofsson, Managing Director, Junglemap Sverige.

Anton Åkesson ny Business Development Manager på Junglemap

Det växande behovet av fungerande metoder för lärande i arbetslivet i kombination med ett allt större fokus på cybersäkerhet, gör att Junglemap växer så det knakar. Senast i raden av vassa rekryteringar är Anton Åkesson som ny Business Development Manager.

Junglemap växer och har bara under 2021 fått över 200 nya kunder. Potentialen för NanoLearning som metod för lärande är stor, och intresset för att bygga mänskliga brandväggar och hållbara säkerhetskulturer växer. Då känns rekryteringen av Anton Åkesson klockren.

Det säger Matti Olofsson, Managing Director för Junglemap Sverige, och fortsätter:

- Med sin bakgrund med strategiskt kundansvar i bolag med stark tillväxt, är Anton precis den typ av kompetens vi behöver. Vi ser att många av både våra befintliga och nya kunder befinner sig i olika typer av förändringsresor, vilket i sin tur ger ett ökat behov av fungerande metoder för lärande. Här kommer Anton som en del av vårt duktiga team att spela en viktig roll.

Per Lagerström

Presskontakt Director of Communication and Marketing +46733399065 Per Lagerström på LinkedIn