Frithjof Aspöy, ny Marketing Manager på Junglemap.

Frithjof Aspöy ny Marketing Manager på Junglemap

Junglemap befinner sig i stark tillväxt med över 300 nya kunder och 1000 affärer bara under 2021. Nu tar företaget ytterligare kliv med en rejäl satsning på en ökad marknadskommunikation. Ny Marketing Manager på Junglemap blir Frithjof Aspöy.

Junglemap uppfann metoden NanoLearning 2006 har sedan dess vuxit organiskt. Företaget har idag över 1200 kunder och 6 miljoner slutanvändare globalt. Med en ny tillväxt-strategi tar Junglemap nu nästa kliv för att nå ännu fler kunder och även nya marknader. I den satsningen blir Frithjof Aspöy en nyckelspelare.
- Vi har hittills byggt vår framgång på en effektiv och framgångsrik säljorganisation, men med Frithjof Aspöy får vi nu in en kompetens som vi verkligen behöver för att kunna ta nästa steg i vår utveckling, säger Matti Olofsson, CCO på Junglemap.

Frithjof Aspöy har ett gediget förflutet inom strategisk marknadskommunikation och kommer utifrån Junglemaps uppdaterade grafiska profil och webbplats arbeta både strategiskt och operativt med att förverkliga företagets digitala strategier.