Matti Olofsson ny CCO på Junglemap

Matti Olofsson ny CCO på Junglemap

Junglemap har gjort en strategisk översyn för att ytterligare driva på den snabba tillväxt som bolaget befinner sig i. Som en del av den nya strategin skapas en helt ny kommersiell organisation med ansvar för försäljning, marknadsföring och kundsupport. Detta för att säkra ännu mer tillväxt framåt. Matti Olofsson, blir Junglemaps nya Chief Commercial Officer.

Matti Olofsson har sedan 2016 varit VD för den svenska verksamheten inom Junglemap och haft huvudansvaret för en mycket framgångsrik utveckling, med stadig tillväxt och med ett ständigt ökat antal kunder och affärer.
- Att Matti Olofsson nu får det här utökade ansvaret inom Junglemap ser jag som självklart, säger Gustav Berghog, CEO Junglemap. Mattis track-record talar för sig självt och jag är övertygad om att han och hans team kommer att ta Junglemap till både nya nivåer och nya marknader.

Junglemap erbjuder både privata och offentliga kunder den unika metoden NanoLearning som ett sätt att skapa bestående organisatoriska kultur- och beteendeförändringar och ökad medvetenhet inom strategiskt viktiga områden. De senaste årens snabba tillväxt visar på att metoden har en stor potential.
- För mig som brinner för lärande som verkligen fungerar är det här en enorm möjlighet, säger Matti Olofsson. Efter ett antal år med stora framgångar på den svenska marknaden skall det blir oerhört spännande att se hur långt vi kan ta vår metod även på nya marknader.