Kärcher skänker produkter till förmån för Musikhjälpen

Kärcher skänker produkter till förmån för Musikhjälpen

Musikhjälpens arbete går i år ut på att stoppa spridningen av viruset hiv. Var 15:e sekund smittas någon med hiv världen över och totalt lever över 35 miljoner människor med viruset, en stor del av dem är barn och tonåringar. Kärcher stöttar Musikhjälpens arbete.

Kärcher har satt ihop en auktion med alla husägares stora ”must have-kit” med högtryckstvätten K5 Premium Home, fönstertvätten WV 50 plus, våt- och torrdammsugaren WD 6 Premium P och ångtvätten SC 2.500C. Kort och gott alla trädgårds- och rengöringsmaskiner man kan tänkas behöva till ett totalt värde av 10 485 kr. Kärcher bjuder på frakten inom Sverige. Pengarna som auktionen genererar går direkt till Musikhjälpen.

Mer om produkterna i auktionen:

• Kärchers premium-version av högtryckstvätten K5 Premium Home för tvätt av växthuset, bilen, verandan, poolen, fasaden eller plattorna. Värde: 4 295 kr.
  • Den batteridrivna fönstertvätten WV 50 plus med sugfunktion gör växthus, fönster, speglar och duschväggar rena utan ränder och spill. Med det smarta förlängningsskaftet kommer man åt alla fönster oavsett höjd. Värde: 1 100 kr.
  • Kärchers våt- och torrdammsugare WD 6 Premium P som suger upp flis, smuts, grus och våta fläckar. Värde: 2 595 kr.
  • Ångtvätten SC 2.500C som rengör alla hårda ytor på ett naturligt sätt utan kemikalier. Ånga bort dina bekymmer och 99,99 % av bakterierna med 1500 W effekt. Värde: 2 495 kr.

Totalt värde: 10 485 kr.

Auktionen hittas hos Tradera och avslutas på förmiddagen den 12 december. Musikhjälpen pågår mellan den 8 och 14 december.