Batteridriven vibrerande MultiCleaner från Kärcher

Ett rent nöje för jämna ytor

Kärcher lanserar MultiCleaner, marknadens första batteridrivna, vibrerande MultiCleaner för rengöring av jämna ytor. Oavsett om den används på köksbänken, fläktkåpan, duschväggen, kakel, speglar, glasbord, keramikhällar, fönster, bilrutor… listan kan göras lång. MultiCleaner löser upp smutsen och gör ytorna rena i ett enda moment.

Smidig rengöring
En MultiCleaner kan användas som ett komplement till Kärchers fönstertvättar. Tillsätt 20 ml rengöringsmedel i tanken på Kärchers MultiCleaner och fyll upp med rent vatten. Fäst sedan en rengöringsduk med kardborrefäste på enheten. MultiCleaner har två knappar, en för reglering av vibrationen och den andra för den automatiska vattenförsörjningen. Vibrationerna avlägsnar smutsen extra effektivt, helt utan ansträngning. Om det skulle behövas mer rengöringsvätska styrs även detta med en knapptryckning.

Med en kombination av Kärchers fönstertvätt för uppsugning av smutsvattnet och MultiCleaner går det tre gånger snabbare att rengöra plana ytor än med vanlig sprayflaska och mikrofiberduk. Kärchers nya MultiCleaner besparar dig inte bara en massa tid och arbete. Du slipper också en massa spill på omkringliggande ytor.

Kärchers MultiCleaner är utrustad med ett kraftfullt litiumjonbatteri och släpps i två versioner med olika tillbehör i januari 2019: MultiCleaner (gul) som levereras med batteriladdare, en rengöringsduk och 20 ml koncentrerat rengöringsmedel, och MultiCleaner Premium (vit) som levereras med batteriladdare, två rengöringsdukar och 4x20 ml koncentrerat rengöringsmedel.

Teknisk information

Vikt - 500 g