För en stänkfri rengöring!

För en stänkfri rengöring!

Kärcher lanserar T-Racer T 250 Plus, ett suveränt tillbehör för rengöring av grusbelagda gångar, terrasser och plana ytor helt utan stänk.

T-Racer T 250 Plus är en utmärkt hjälp när det gäller att högtrycksrengöra plana ytor. Den täcker stora ytor tack vare dubbla, roterande spolmunstycken. Principen bakom T-Racer är enkel och effektiv: de roterande spolmunstyckena sätter rampen under kåpan i rörelse enbart genom vattentrycket. Den roterande rörelsen ger en jämn bearbetning på underlaget som rengörs.

På Kärchers T-Racer T 250 Plus sitter ett stabilt specialnät som skyddar altantvätten från stenar och grus och möjliggör rengöring av grusbelagda ytor utan att skada de roterande munstyckena. Det ergonomiska handtaget på T 250 Plus gör det bekvämt att även rengöra vertikala ytor effektivt som t ex garageportar och husgrunder.

Kärchers T-Racer T 250 Plus kan monteras på alla högtryckstvättar i klasserna K2-K7 och kan köpas i fackhandeln.

Pris i handeln är ca 700:-