Kakeldax har öppnat ny butik i Infra City Väst

På Stockholmsvägen 37 (Infra City Väst) i Upplands Väsby har KakeldaxGruppen nu öppnat en ny kakelbutik för både proffs och konsumenter. Butiken är byggd och ritad av arkitekter i enlighet med KakeldaxGruppens butikskoncept, som gäller för både Kakeldax, Kakelcentralen och Stigs Kakel.

Butiken uppvisar ett mycket brett och djupt sortiment inom kakel, klinker och mosaik från världens ledande producenter i Italien och Spanien (Marazzi, CasalGrande Padana, Epoca, Roca, Vidrepur, Impronta, El Barco, Monoceram, EdilCuoghi, Royal Mosa mfl.). Dessutom finns allt som behövs för att inreda ett komplett badrum. Levernatörer som Ballingslöv, INR, Svedbergs, Tapwell och Nordhem bidrar till en butik där man både kan hämta inspiration och köpa allt som behövs för ett modernt och trendriktigt badrum av hög kvaliitet.

Butiken utmärks av en särskild satsning på belysning för att skapa en varm och ombonad miljö som skall bidra till att ge besökare inspiration i processen att välja lösningar för sitt boende.

Redan på fredag den 18 februari märks butiken i en mycket tydlig marknadsföringskampanj som startar på TV4 lokalt i Stockholm, där Kakeldax totalt 5 butiker i Stockholmsregionen presenteras (Täby, Bromma, Älvsjö, Länna och Infra City). En marknadssatsning som följs upp med DR till villor och bostadsrätter, och även genom en TV kampanj på TV3.

• Detaljhandel

• royal mosa