Vass uppställning av föreläsare vid Service Convention Sweden 2016 i Karlstad

Vass uppställning av föreläsare vid Service Convention Sweden 2016 i Karlstad

Service Convention Sweden 2016 i Karlstad bjuder på en vass uppställning av föreläsare med bland andra Anna Felländer, Joeri van den Steenhoven, Darja Isaksson, Hannes Sjöblad, Laura Hartman och Stefan Moritz.

Den 30 november - 1 december är det dags för den tredje upplagan av landets ledande konferens inom tjänsteinnovation och tjänstedesign riktat till den offentliga och privata välfärdssektorn.

Några av årets föreläsare är

• Darja Isaksson
    Ziggy Creative och Statsministerns Innovationsråd, som dessutom utsetts till årets mäktigaste opinionsbildare 2016 av Veckans Affärer
  • Anna Felländer
    Digitaliseringsexpert som tidigare arbetat som digitaliserings- och framtidsekonom på Swedbank
  • Hannes Sjöblad
    Chief Disruption Officer på innovationshuset Epicenter Stockholm, där han hjälper företag och organisationer att förstå hur teknikutvecklingen påverkar deras verksamheter.

- Vi är mer än nöjda med årets uppställning av föreläsare. Vårt program sätter fokus på tjänsteinnovation och tjänstedesign för framtidens välfärd. Dessutom är vi otroligt stolta över att världsledande profiler inom området, såsom Joeri van den Steenhoven från MaRS Solutions Lab, väljer att delta på konferensen och dela med sig av sin spetskunskap, säger Arman Teimouri, Visit Karlstad AB.

Service Convention Sweden riktar sig till verksamma inom kommuner, landsting, myndigheter, organisationer, företag, högskolor och universitet. Konferensen är ett samarbete mellan CTF, Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet, Karlstads kommun, Landstinget i Värmland och Visit Karlstad AB.

För mer information och komplett program:
www.serviceconventionsweden.se

Arman Teimouri - Visit Karlstad AB