Visit Karlstad öppnar satellitkontor på Karlstad Innovation Park

Visit Karlstad öppnar satellitkontor på Karlstad Innovation Park

Visit Karlstad AB som driftar Karlstad CCC öppnar sitt första satellitkontor på Karlstad Innovation Park. Satsningen är ett steg i arbetet med att stärka organisationens position i regionen. Målet är att bemanna satellitkontoret en dag per vecka.

– Karlstad Innovation Park är en spännande community som växer med kreativa företag och organisationer. I den communityn vill vi gärna vara en del av. Vi tror att det finns möjligheter att stärka vårt erbjudande samtidigt som våra medarbetare får vara en del av en kreativ miljö, säger Mattias Nord, vd på Visit Karlstad AB.

Satellitkontoret öppnar per första oktober och målet är att bemanna det en dag per vecka.

– Vi ser fram emot att bygga vidare på vårt nätverk och samtidigt stärka vår position, avslutar Mattias Nord, vd på Visit Karlstad AB.