Lyckad utställning på P2P -Purchase to pay

Lyckad utställning på P2P -Purchase to pay

KeySourcingTool ställde under gårdagen ut på heldagskonferensen P2P - Purchase to pay. Fokus låg på digitaliseringen och vilka möjligheter som skapas inom inköp och upphandling med en digitaliserad inköpsprocess.

-Vi vill passa på att tacka alla deltagare för en lyckad dag med många intressanta diskussionspunkter. Självklart ser vi fram emot att fortsatt kunna bidra till en ökad kontroll och effektivare inköpsorganisation inom konsultområdet säger Hans Karlsson VD på KeySourcingTool.

Se hemsidan för mer information om hur man kan digitalisera konsultinköpsprocessen med KeySourcingTool

www.keysourcingtool.com

Hans Karlsson

Presskontakt VD 0702946536

Välkommen till KeySourcingTool!

KeySourcingTool erbjuder en webbaserad tjänst som hjälper företag att förbättra och effektivisera sina konsultinköp genom en digitaliserad inköpsprocess. I portalen möts köpare och säljare av konsulter för att hantera hela kedjan från behovsbeskrivning till offerthantering, e-avtal och statistikuppföljning.

Vår mission är att erbjuda kunderna möjlighet att göra sina konsultinköp mer strukturerade, tidseffektiva och lönsamma. KeySourcingTool förenklar och automatiserar inköpshanteringen vilket leder till full kontroll på inhyrda resurser samt kostnadsbesparingar.

Cirka 1.500 bolag med över 2.500 användare inom både privat och offentlig sektor är idag anslutna till portalen.

KeySourcingTool