Spendanalys i fokus när KeySourcingTool ställer ut på P2P - Purchase to pay

Spendanalys i fokus när KeySourcingTool ställer ut på P2P - Purchase to pay

Under en heldagskonferens med fokus den digitala inköpsprocessen så kommer KeySourcingTool att ställa ut på Berns.

Digitaliseringen skapar nya möjligheter inom inköp och upphandling. Under konferensen diskuteras vad som går att uppnå redan idag med en digitaliserad inköpsprocess men även en inblick i framtidens möjligheter.

-Vi ser givetvis fram emot konferensen där vi får möjligheten att berätta mer om hur vi kan göra stor skillnad i en inköpsorganisation samt bidra till en effektivare inköpsprocess inom konsultområdet säger Hans Karlsson VD på KeySourcingTool.

Flera nyheter kommer att presenteras i SaaS-lösningen med fokus ökad kontroll och uppföljning av konsultinköpen.

-Vi har lagt starkt fokus på att vidareutveckla spendanalysdelen i vår tjänst. Bland annat kommer kunderna enkelt  att kunna se hur leverantörerna presterar i förhållande till överenskommet ramavtal men även i förhållande till varandra fortsätter Hans Karlsson.

Information om P2P - Purchase to pay:

Datum: 12 feb 2019
Plats: Berns Stockholm
Tid: 9.30-16.00 (med efterföljande mingel fram till kl. 17)

Anmälan görs via den här länken Anmälan P2P där man även hittar program och hålltider.

Hans Karlsson

Presskontakt VD 0702946536

Välkommen till KeySourcingTool!

KeySourcingTool erbjuder en webbaserad tjänst som hjälper företag att förbättra och effektivisera sina konsultinköp genom en digitaliserad inköpsprocess. I portalen möts köpare och säljare av konsulter för att hantera hela kedjan från behovsbeskrivning till offerthantering, e-avtal och statistikuppföljning.

Vår mission är att erbjuda kunderna möjlighet att göra sina konsultinköp mer strukturerade, tidseffektiva och lönsamma. KeySourcingTool förenklar och automatiserar inköpshanteringen vilket leder till full kontroll på inhyrda resurser samt kostnadsbesparingar.

Cirka 1.500 bolag med över 2.500 användare inom både privat och offentlig sektor är idag anslutna till portalen.

KeySourcingTool