Positiva besked i senaste kundundersökningen

Under våren genomförde vi en omfattande kundundersökning, undersökningen besvarades anonymt av våra kunder och bestod av blandade frågor kring samarbetet med oss.

Efter en spännande och intensiv vår avslutade vi den med en kundundersökning för att se vart vi står i förhållande till våra kunders förväntningar. Resultatet var helt fantastiskt och samtliga kunder var generellt mycket positiva till samarbetet med oss.

Det var höga poäng i många frågor, att vi har lång erfarenhet som mäklare inom IT-branschen såg man tydligt i de höga betygen vi fick kring hur väl vi förstår våra kunders behov. Utöver det visar undersökningen att vårt arbete med att trimma processerna i form av snabba leveranstider uppskattas högt av kunderna.

-Vi är givetvis otroligt nöjda med den feedbacken som våra kunder har gett oss i undersökningen. Den visar att vi arbetar i rätt riktning med ambitionen att vara det naturliga valet av konsultmäklare. Men gladast är vi framför allt över att alla kunder kan rekommendera KeyMan säger Mats Mårtensson VD.

Urval av frågor och kommentarer

Hur väl tycker du att KeyMan förstår ditt behov när du anlitar konsulter?

"Keyman visar stort engagemang och för ofta en dialog med kunden för att finna rätt kompetens."

Upplever du att det är smidigare att beställa en konsult nu med en konsultmäklare än innan?

"Absolut, det är det smidigaste sättet jag avropat konsultstöd på under det dryga 20 år jag arbetat som beställare."

"Inte bara smidigt utan en win-win situation. Tidigare kunde jag lägga massor av tid på att finna en kandidat. Idag gör jag den genom Keyman till en rimlig kostnad."

Upplever du att ni får bättre konsulter nu med en konsultmäklare än tidigare?

"Keyman är proffs på att vaska fram kvalitet."

Skulle du rekommendera KeyMan som konsultmäklare?

Absolut. Alltid 24/7/365.

• management