Ny App från Webasto

Ny App från Webasto

Nu finns den absolut hetaste appen till din mobil. Starta bilens parkeringsvärmare genom ett tryck på din mobil med operativet Android 1,6 eller iPhone OS4. Appen är helt gratis och är specialutveckald för Webastos parkeringsvärmare med GSM-start. Har du en personbil, lastbil, entreprenadmaskin eller annan maskin med en Webasto parkeringsvärmare monterad i kan lyckan vara din. Kontrollera möjligheten att styra din värmare med din telefon!

Många dieseldrivna personbilar på den svenska marknaden har redan en tillsatsvärmare installerad från fabrik. En tillsatsvärmare arbetar endast när bilen är startad och temperaturen är låg. Många ägare och brukare till en diselbil har inte vetskapen om att deras fordon kan bära på denna hemlighet. Om bilen redan har en bränsledriven tillsatsvärmare installerad kan vägen till en komplett parkeringsvärmare vara kort, ibland bara en mjukvaruuppdatering bort.

Webasto utvecklar inte bara kompletta parkeringsvärmare utan även uppgraderingar av bilar med tillsatsvärmare, vi kallar det för Thermo Plus. Just din dieselbil kanske går att uppgradera, kontakta din närmaste installatör eller återförsäljare och fråga efter Thermo Plus med GSM-Start.

Har du redan ett fordon med Webasto GSM-start, Telefonstart TC2 comfort eller Connect kan du nu gratis tanka ner din app till din telefon. Prova appen även om du inte har alla pusselbitar, du kanske har 2 av 3 pusselbitar. Du kanske har telefonen samt bilen med värmare och bara saknar GSM-starten.

GSM-start kostar från 6275kr inkl.moms och är gränssnittet mellan din bil och din smartphone. Installation och Thermo Plus tillkommer.