GSM-start TC3 och din mobil - länken mellan dig och din bilvärmare

GSM-start TC3 och din mobil - länken mellan dig och din bilvärmare

Hur långt du än är från din bil kan du starta din bilvärmare från Webasto med hjälp av din mobil och GSM-start TC3. Välj mellan att ringa, skicka SMS eller använd någon av våra appar.

Den nya TC3-appen har flera funktioner för en mer innovativ styrning av din värmare.

• Den vet om du vill ha det varmt eller svalt. Med en intelligent funktion kan den känna av om värmaren ska starta en kall vintermorgon eller bara ventilera ur kupén om det är en varm sommardag.
  • Förprogrammera en tid då du vill att den ska starta eller få en schemalagd påminnelse att starta värmaren med hjälp av kalenderfunktionen.
  • Du kan se den återstående uppvärmningstiden eller helt enkelt bara få information om den aktuella temperaturen i kupén.
  • Du kan välja till att få sms när en viss temperatur understigs eller uppnås. Den här funktionen kräver en extern tempsensor som säljs separat.

Den nya GSM-starten går även att eftermontera på de flesta bilmodellerna på marknaden där det sitter en originalmonterad värmare med Webasto-fjärrkontroll från fabrik.
Gå in på www.webasto.com/se för mer information och datablad samt att hitta din närmaste Webasto återförsäljare.