KidsBrandStore öppnar ytterligare en fysisk butik i Stockholmsområdet

1 augusti har turen kommit till Nacka Forum, då KidsBrandStore öppnar sin tredje fysiska butik. Att en av Nordens största e-handlare med mode för ungdomar, öppnar ytterligare en butik i Stockholmsområdet är ingen slump.

-Stockholm är stort och vi är starka på nätet i detta område. Jag får dagligen höra av kunder att vi borde öppna en butik i södra delen av stan också! Därför föll det sig naturligt att slå sig ner i Nacka Forum. På så sätt får vi bra spridning på butikerna och kan erbjuda våra kunder bästa möjliga service, säger David Törn, butiksetableringsansvarig.
Konceptet med omnikanallösning, där kunden förutom utbudet i butiken även har tillgång till hela Kidsbrandstore´s sortiment är genialiskt och har fallit väl ut i både Täby Centrum och Kungsmässan. Satsningen på fysiska butiker fortsätter med ytterligare en öppning 1 september i Emporia Malmö.

• Mode

• e-handel
  • kläder
  • kvalitetskläder för barn och ungdomar
  • kvalitetskläder på nätet för barn och ungdomar
  • mode
  • mode på nätet för barn och ungdomar
  • märkeskläder för barn och ungdomar
  • teenage fashion
  • västerås
  • teenage fashion online
  • kidsbrandstore
  • nacka
  • nacka forum
  • stockholm

• Nacka

KidsBrandStore är en unik webbutik med försäljning av kvalitetskläder och accessoarer för barn och ungdomar i åldrarna 8-16 år. Fokus ligger på hög kundservice och snabba leveranser och målsättningen är att under de närmaste åren öppna ett flertal fysiska multibrandbutiker i flera stora städer i Norden. Den första butiken slog upp sina dörrar under hösten 2016 i Täby Galleria och under våren 2017 så öppnade den andra i Kungsmässan, Göteborg.