Julfest!

Igår lackade det mot julfest hos Kivra och vi var alla (åtminstone de flesta) strikt ovetande om vad vi hade att vänta oss. Hemligheter i alla ära (vi var inte speciellt oroliga att det inte skulle bli en strålande bra kväll), men när vi äntligen fick ta del av hur kvällen skulle te sig blev vi minst sagt väldigt nöjda.

Förutom god mat nalkades det såklart tävling! Två eminenta proffs hade anlitats för att få oss i toppform och värma upp inför den stundande tävlingen - det skulle duelleras i pingis och Wii-dansas. Nya talanger uppdagades och det var minst sagt fullt ös både på dansgolvet och runt pingisbordet. Efter en dragig utslagstävling kunde vinnaren koras; Egil (the Agile Eagle) tog hem vandingspokalen “The golden mailbox” och Magnus (Mr No Rhythm) knep andraplatsen.

Det var en fantastiskt lyckad kväll och vi är alla rörande överens om att de gröna pannbanden kommer göra en comeback och bli årets julklapp ;)

Bild idag 08-56-34.jpeg

Bild idag 08-56-45.jpeg