Kivra är med i nytt klimatnätverk

Kivra är med i nytt klimatnätverk

Kivra har gått med i Breakit:s nya klimatnätverk Breakit Impact Club. Nätverket är till för de bolag som har gått – eller planerar att gå – Breakit Impact Challenge. Det är för de bolag som vill vara med och skapa ett klimatsmart näringsliv och på så sätt bidra till en bättre värld.

Vikten av initiativ och nätverk som inspirerar, pushar och engagerar bolag till att bli klimatsmarta, den kan inte underskattas. Vi vill uppmuntra fler bolag att hänga med oss och hundratals andra bolag.

Häng på utmaningen
Har ni inte gått Breakit Impact Challenge? Signa upp er för vårens utmaning nu. Det är en digital bootcamp som går ut på att göra det nya näringslivet klimatsmart. Breakit Impact Challenge är helt kostnadsfritt och deltagarna får totalt 5 utmaningar under 30 dagar. Utmaningen börjar måndag 20 april 2020. Anmälan gör ni här

Joina oss i klimatnätverket
Ni som har gått Breakit Impact Challenge, för er är det dags att gå med i klimatnätverket. Tillsammans kan vi göra skillnad. Läs mer här