Thomas Jernberg och Stefan Krook talar på Mobilize Your Business 2014

Thomas Jernberg och Stefan Krook talar på Mobilize Your Business 2014

Idag talar vår VD Stefan Krook och Thomas Jernberg som är Affärsområdeschef för Kreditinformationstjänster på UC AB på konferensen Mobilize Your Business.

Konferensen baseras bl a på olika CASE med exempel från företag som alla har gemensamt att de inom olika områden arbetar med och utvecklar mobila affärsmöjligheter. Thomas kommer dela med sig av varför UC använder Kivra för att skicka försändelser digitalt, samt hur de ser på framtiden.

UC AB är Sveriges marknadsledande bolag inom kredit och affärsinformation som årligen skickar 12 miljoner försändelser, huvudsakligen till privatpersoner. Har du inte möjlighet att gå på konferensen så kan du kika på filmen nedan, där berättar Thomas om hur UC har valt att skicka post digitalt med Kivra av tre huvudanledningar; säkerheten, miljöaspekten och minskade kostnader.