Team Aron efter Midnattsloppet

Tack för i år Midnattsloppet!

I lördags gick Midnattsloppet av stapeln där Kivra tillsammans med Team Aron sprang den 10 km långa banan runt Södermalm i Stockholm. Södermalm lös upp i ljusblått som en effekt av de cirka 35 000 blåklädda deltagarna och atmosfären fylldes av musik.

Applåder, hejaramsor och massor av pepp genomsyrade varenda kilometer under loppets gång. Arrangemanget var en lyckad folkfest med deltagande från både yngre och äldre. Under loppets gång kunde det hända att man blev omsprungen av en julgran eller en drake, då en del av deltagarna ställer upp utklädda :)

Se Aron Andersons livesändning från Midnattsloppet

Trots tuffa uppförsbackar lyckades vi i Team Aron hålla ihop och peppa varandra in i mål, inte minst fick vi energi från all den härliga publik som engagerat hejade på alla löpare. Team Aron kom i mål med en tid på ungefär 1:05h och detta var en insats vi alla var mycket nöjda med. Väl i mål avnjöt vi det tilldelade mellanmålet och tog in det underbara lopp som vi precis hade fått uppleva.

Läs mer om vår samarbete med Aron Anderson på www.kivramotcancer.se