Nyhetsbrev #3

DoGood-logo-2014-transparent (4) (1).png

Stöd för Mobilt BankID
Nu är det enklare att såväl komma igång med Kivra som att logga in. I januari lanserade vi nämligen stöd för Mobilt BankID och vi kan redan se att en stor andel av våra användare nu väljer att logga in med sitt Mobila BankID. Läs mer.

Uppgraderad betaltjänst: Variabla belopp
Vi har nyligen uppgraderat vår betaltjänst. Sedan tidigare är det möjligt att betala räkningar med endast ett klick i Kivra och nu har vi adderat ytterligare en funktionalitet till tjänsten som innebär att avsändarna kan erbjuda användarna möjligheten att betala variabla belopp. Kontakta sales@kivra.com för mer info.

Antal ID-kapningar ökar
UC rapporterar om rekordhöga siffror gällande bedrägerier med stulna identiteter, under 2014 ökade antal identitetsspärrar med 48% som en konsekvens av bedrägerier. Det är svårt att skydda sig helt mot ID-kapningar men det finns sätt att förebygga samt upptäcka dem i tid, exempelvis genom att använda Kivra. Läs mer.

Inflyttningsmingel
I januari hade vi ett inflyttningsmingel tillsammans med bl a kunder och partners. Eftermiddagen och kvällen gick i hälsans tecken och vi fick bland annat tips av hälsoexperten Ola Lauritzson om hur man lever ett hälsosammare liv. En riktigt inspirerande och trevlig kväll! Läs mer.

6.png