GS a-kassa börjar skicka post digitalt i Kivra.

GS a-kassa börjar skicka post digitalt i Kivra.

Nu erbjuds medlemmarna i GS a-kassa möjligheten att ta emot sin post i Kivra.

Kivra är Sveriges största digitala brevlåda med över 1500 företag och myndigheter som skickar post till snart 2 miljoner svenskar. Genom att ansluta sig till Kivra kommer GS a-kassa att kommunicera digitalt med alla de medlemmar som redan har registrerat sig för att ta emot posten i Kivra. Att skicka försändelser digital är både säkrare än vanlig post och bättre för miljön!

- Vi önskar GS a-kassa varmt välkomna som avsändare. Det är glädjande att se att många fackförbund och a-kassor ser Kivra som det naturliga valet när det gäller dialog med sina medlemmar, säger Stefan Krook, VD Kivra.

- Från och med januari kan GS a-kassa erbjuda sina drygt 49 000 medlemmar att få sin post från a-kassan i den digitala brevlådan Kivra. Vi vill kunna erbjuda våra medlemmar ett enkelt, säkert och miljövänligt sätt att ta emot post från oss. Därför är vi glada att samarbeta med Kivra som erbjuder digitala tjänster som underlättar för våra medlemmar, säger Barbro Andersson, tillförordnad kassaföreståndare på GS a-kassa.

Under det föregående året var Kivra det självklara valet vad gäller säker och digital kommunikation för fackförbund och A-kassor. Bland andra aktörer i branschen som idag skickar post i Kivra hittar vi bland annat Unionens A-kassa, IF Metalls A-kassa, Jusek, Ledarna och Transports A-kassa.

För mer information, kontakta gärna:

Susanna Renberg, kommunikationsansvarig GS a-kassa, susanna.renberg@gsakassa.se, 010-470 68 30

Info GS a-kassa

GS a-kassa är en förening som organiserar drygt 49 000 anställda inom skogs-, trä och grafisk bransch. A-kassan administrerar arbetslöshetsförsäkringen och betalar ut ersättning till sina medlemmar.

Skicka post via Kivra
Gör som majoriteten av Sveriges största B2C-företag och kom igång med digitala utskick via Kivra. Fyll i dina kontaktuppgifter här så återkommer vi till dig! Du får direkt ett mailsvar med telefonnummer till våra områdesansvariga.

Kivra är en tjänst för privatpersoner och företag som vill ta emot sin viktiga post i en säker digital brevlåda. Nu har snart två miljoner människor ställt om sin viktiga post till den digitala brevlådan Kivra och antalet företag och myndigheter som ställer om till digital post växer nu snabbt. Namnet Kivra är ett anagram på arkiv (kastar du om bokstäverna i Kivra kan du bilda ordet arkiv), i takt med att fler avsändare ansluter sig kommer du automatiskt att kunna ta emot, hantera och arkivera mer och mer av din post i Kivra.

Kivra ägs av 41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal.

KIVRA-ny-gron-tag1 (3).png