Här är Inspectas seminarier hösten 2016

Här är Inspectas seminarier hösten 2016

Vi ser fram emot ännu en höst där vi samlar svensk industri för föreläsningar, nyheter och kunskapsutbyte inom en rad intressanta områden.

Seminariesäsongen inleds med Processindustridagarna 2016, i år på Gothia Towers, centralt i Göteborg, där en av höjdpunkterna blir berättelser och lärdomar från Europas största industristopp, Neste Oil.

På Kraftvärme 2016 beger vi oss återigen till de varma källorna på Yasuragi Hasseludden för en avslappnad och informativ vistelse. Arbetsmiljöverket informerar om regler och föreskrifter och Mälarenergi berättar om sin kartläggning av avfallsbränsle.

Mot bakgrund av en ny energiuppgörelse kommer Kärnteknik/Nuclear Technology Symposium 2016 att bli ett av de mer intressanta seminarierna på länge.

Krandagarna flyttar i år till Göteborg och Eriksbergshallens lokaler med fantastiska möjligheter. Dagarna bjuder på de valbara sessionerna Hamn och Industri.

Det finns fortfarande möjlighet att anmäla sig till seminarierna.

För frågor kring seminarierna, kontakta Inspectas utbildningschef Lennart Rankov, 010-4793541.

Processindustridagarna 2016
20-21 oktober i Göteborg
www.inspecta.com/processindustridagarna2016

Kraftvärme 2016
27-28 oktober i Stockholm
www.inspecta.com/kraftvarme

Kärnteknik/Nuclear Technology Symposium 2016
15-16 November in Stockholm
www.inspecta.com/nuclear2016

Krandagarna 2016
30 november-1 december i Göteborg
www.inspecta.com/krandagarna2016

Inspecta är Nordens ledande inspektions-, provnings- och certifieringsföretag med mer än 1600 medarbetare i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Lettland, Estland, Litauen och Polen. Vi erbjuder tjänster inom besiktning, provning, certifiering, konsultation och utbildning. Vi skapar säkerhet, tillit och hållbar utveckling i norra Europa.