Pressmeddelande -

FRAMTIDENS KONTOR ger alla en hög integritet på ett bekvämt sätt, med ett KLICK!

Se vår publicerade presentationsfilm

– Genom att fästa en självhäftande projektionsfilm på fönstret kan det förvandlas med hjälp av ett enkelt knapptryck. Du kan då kommunicera med interaktiva media och visa egna annonser, filmer eller bildspel på själva fönstret. Men det behöver inte bara vara fördelaktigt när du driver företag – utan också hemma som insynsskydd. Välj själv när folk ska kunna se in. Passar ju därmed perfekt i sovrummet eller badrummet.

Vad kostar det? Kolla här eller ring 08-798 24 05

• Arbetsmiljö

• interaktiva media
  • insynsskydd
  • smarta glas
  • storbilds-tv
  • storbildskärm
  • videokonst
  • videokonfenser
  • stora videokonferenser
  • glas för projisering
  • ljudklassat glas
  • säkerhetsglas
  • digitala persienner
  • digitalt glas

• Stockholm

Vår affärsidé och ambition är att tillhandahålla tjänster och funktioner med kompletta systemlösningar för avancerade glas produkter. För att klara detta har vi valt ut specifika kvalitets varumärken som kompletterar varandra som en färdig varugrupp till olika verksamheter inom glasbranschen.

Vi verkar främst genom att bistå arkitekter, bygg & glasentreprenörer med projektringsrådgivning med högt ställda krav på kvalitet & funktion. Där alla medarbetare har en bred kompetensbas att bistå med.

Framför allt vill vi arbeta för att bli er material leverantör med projekt -rådgivning. Där vi går in i små som större projekt med teknisk rådgivning.

Vi kan hjälpa er med;

Systemlösningar
- Glas för väggar, golv & speciallösningar
- Rambyggda glas system för paneler & dörrar
- Digital Signs med Intelligenta glas & projektioner

KLAR Design, ingenting är omöjligt!

KLAR tillhanda håller produkter och system lösningar från kända kvalitets-varumärken i Europa med CE märkning en självklarhet.