Klätterservice erbjuder hantverkstjänster från rep, utan ställning eller lift.

Lär dig mer om reparbete och fallskydd på Fastighetsmässan

Klätterservice är en av utställarna på Fastighetsmässan i Stockholm (Kista) 24-25 november och i montern visas bland annat hur reparbete går till.

Allt fler upptäcker fördelarna med att använda reparbete i sina underhållsprojekt. Flexibiliteten och effektiviteten ökar samtidigt som påverkan på omgivningen och miljön minskar.

Även fallskyddsinstallationer och personlig utrustning kommer visas på plats för de besökare som arbetar i miljöer med fallrisker, eller har funderingar kring vilken utrustning de egentligen behöver.

Vi på Klätterservice har många års erfarenhet av att jobba på höjd och svårtillgängliga platser. Kom förbi vår monter så kan vi berätta mer! Ni finner oss på entréytan samt i monter G15.

Väl mött hälsar vi på Klätterservice.

Länk till inträdesbiljett finner du här: