Bekanta dig med Klingels nya kampaj #walkwithklingel och våra stilfulla skonyheter i den kommande höstkollektionen.

I det här pressmeddelandet vill vi presentera Klingels nya stora kampanj – #walkwithklingel och dela med oss av höstens läckra skonyheter.

Det är ingen hemlighet att Klingel står för mode i alla olika storlekar, men att Klingel har över tretusen olika damskor är inte lika välkänt. Med denna kampanj kommer vi lyfta skor för alla. Klingel erbjuder många olika skor och även specialanpassade skor för t.ex. bredare fötter eller hallux valgus. Klingel gör det enkelt att hitta de perfekta skorna inför hösten. Här kommer ett smakprov av Klingels breda utbud av skor i höst!

_________________________________________________________________________

Kollektionen finns till försäljning på www.klingel.se samt i katalog.

För ytterligare information, bilder och beställning av PR-prover:
Maja Gustafsson, PR-ansvarig Klingel
maja.gustafsson@klingel.se

För information om Klingel:
Carina Bergudden, Verksamhetsansvarig Klingel Nordics

Klingel vänder sig till den aktiva kvinnan mitt i livet. Vi erbjuder ett brett sortiment av inspirerande och prisvärda modeprodukter av hög kvalitet. Genom välarbetade detaljer, bra passform och olika specialstorlekar vill vi sätta guldkant på våra kunders vardag och ta fram det bästa hos varje individ.

Klingel har funnits i Sverige sedan 2003 och har sitt nordiska huvudkontor i Göteborg. All försäljning sker online på www.klingel.se samt via katalog. Utöver dam- och herrkläder finns även skor, accessoarer, hemtextil, inredning och hushållsprodukter i sortimentet.