Evenemangstips - Musikfest med Samir & Viktor på Kolmården 16 maj

Evenemangstips - Musikfest med Samir & Viktor på Kolmården 16 maj

Den 16 maj klockan 16:00 bjuder den hyllade musikduon Samir & Viktor in till en energisk show på scenen i Marine World. Konserten ingår i entrén.

Ni känner säkert till musikduon Samir & Viktor. De medverkade i årets Melodifestival med låten "Groupie". Den slog igenom stort och de nådde hela vägen till final. I maj 2014 släppte Samir & Viktor låten "Success", en låt som också blev en hit och gick in som etta på Itunes-listan.

16 maj intar de scenen i Marine World på Kolmården, så missa inte när Samir & Viktor höjer temperaturen och laddar upp för sommaren med ett underhållande uppträdande! Konserten ingår i ordinarie entréavgiften.

Entré 1 dag; 399 kr/vuxen och 349 kr/barn (3 t o m 12 år).

Öppettider
Den 16 maj har Kolmården öppet kl 10.00-17.00.

För bilder, besök http://bilder.parksandresorts.com/kolmarden