Inbjudan till pressvisning: Förhandsvisning av Marine World

Kolmårdens Djurpark AB Silvy Bohlin, pressansvarig 011-24 90 23 alt 070-637 30 02 Silvy.Bohlin@kolmarden.com Den 1 maj invigs den senaste storsatsningen i Kolmårdens Djurpark. I det nya tematiserade området kommer Kolmården att under 2008 att kunna erbjuda en helt ny delfinshow, regisserad av Markoolio. Marine World erbjuder också en sälföreställning där besökaren får lära sig mer om undervattenslivet i Östersjön, café, butik och ett flertal nya restauranger. Dessutom har stor vikt lagts vid att skapa en bättre logistik i området för alla besökare av delfinshowen. Medverkar vid pressvisningen gör: Magnus Nilsson, vd, Kolmårdens Djurpark Pernilla Mosesson, delfintränare Markoolio, artist Jerome Signori, scenograf Tid: Torsdagen den 17 april kl 10.00. Plats: Restaurang Safari, Kolmårdens Djurpark. Samling sker vid huvudentrén. Av praktiska skäl är vi tacksamma för anmälan om deltagande: Silvy.Bohlin@kolmarden.com Välkomna!