Kolmården presenterar världsunik attraktion den 8 april

Kolmården presenterar världsunik attraktion den 8 april

Välkommen till pressvisning på Kolmården tisdagen den 8 april kl. 10:00 då en av världens
största parknyheter kommer att lanseras.

Redan under försommaren 2014 kommer arbetet med Kolmårdens nyhet att påbörjas. Attraktionen som är unik i sitt slag kommer att invigas under våren 2016. Investeringen uppgår till 110 miljoner kronor.

Varmt välkommen till pressvisningen då vi presenterar Kolmårdens stora nyhet. Representanter från Kolmården och upplevelsekoncernen Parks and Resorts kommer att finnas på plats. Anmäl dig senast den 7 april.

Pressvisningen kommer även att streamas live på http://wildfire.kolmarden.com.
Anmäl dig till den streamade pressvisningen senast den 7 april enligt nedan.

Datum: Tisdagen den 8 april
Tid: kl. 10:00 - ca 11:00
Plats: Vildmarkshotellet
Fika: Frukost serveras från kl. 09.30.
O.s.a: Senast den 7 april per mail till tina.landelius@parksandresorts.com eller 0703-490 377.

För att få en försmak av en upplevelsekoncernens största satsningar någonsin, klicka här.