Molly Sandén, Hasse Andersson och Medina till Kolmården i september

Molly Sandén, Hasse Andersson och Medina till Kolmården i september

I september väntar tre spelningar med de folkkära artisterna Molly Sandén, Hasse Andersson och Medina på Kolmårdens scen i Marine World.

Här är konserterna för hela familjen som förlänger värmen i parken! Först ut är Molly Sandén som den 19 september kommer framföra flera hits, bland annat hennes stora hit ”Phoenix”. Låten ”Freak” har toppat både Spotifys och iTunes listor och spelas fortfarande på flera radiostationer.

Nästa artist på tur är Hasse Andersson den 26 september. Efter årets omgång av Melodifestivalen har han än en gång tagit publiken med storm. Hasse Anderssons album ”Guld och gröna skogar” har blivit en succé och gått in på albumlistans förstaplats.

Den 27 september kommer hiphop-duon Medina. Deras låt ”Där palmerna bor” har sålt dubbel platina. Även singeln ”Miss Decibel” blev också en hit och sålde trippel platina för att sedan bli utsedd till 2013 års sommarplåga. Upplev när Medina bjuder på orientaliska rytmer på Kolmården.

Alla konserter hålls vid 14:30 och ingår i ordinarie parkentrén.