Ta del av Kolmårdens nyheter via nytt pressrum

Pressrummet Mynewsdesk är ett socialt medium och här det du som bestämmer vad du vill veta och vilka företag du vill följa. För att ta del av Kolmårdens nyheter och vara säker på att du även i fortsättningen få nyheter och pressinformation från Kolmården måste du alltså anmäla att du vill följa oss.

För att följa Kolmården:
- Besök http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/kolmardens_djurpark
- Klicka på länken ”Följ oss på Mynewsdesk” överst på sidan

Med det nya pressrummet blir det nu ännu lättare för Kolmården att dela information med media. Pressrummet finns även på Kolmårdens webbplats (kolmarden.com/Pressrum). Här hittar du nyttiga länkar och kan ladda ner bilder. I pressrummet kan du även följa flödet från Kolmårdens Facebooksida samt Kolmårdens blogg.

Mattias Zingmark, marknadschef på Kolmårdens Djurpark, 010-708 75 39, mattias.zingmark@kolmarden.com.

Destination Kolmården består av Kolmårdens Djurpark och Vildmarkshotellet. Kolmårdens Djurpark öppnades 1965 och är idag Nordens största djurpark.  Vildmarkshotellet är ett 4-stjärnigt möteshotell vid Bråvikens strand som riktar sig till både privatpersoner och företag. Hotellet har 213 rum, flera restauranger, nyrenoverad bad-, spa- & relaxavdelning, konferensavdelning, nattklubb samt en stor barnavdelning med lekrum. Destination Kolmården är en del av Parks & Resorts Scandinavia, som är en av Nordens ledande aktörer inom upplevelseindustrin.