En stolt Eva poserar framför sin Volvo XC60.

Eva vann en miljon: ”Jag köpte en bil direkt!”

På fredagen upptäckte Eva att hon vunnit en miljon kronor i Kombilotteriet. Redan på måndagen gick hon och köpte en bil.

När Eva som vanligt rättade sin Kombilott på fredagen stod det att hon vunnit en miljon kronor.

– Jag trodde inte det var sant och gjorde om rättningen flera gånger. Sen ringde jag till kundservice och jo, det stämde, jag hade vunnit en miljon!

Redan på måndagen gick Eva och tittade efter en ny bil och bestämde sig för en Volvo XC60 som bara gått 2 000 mil.

– Min man och jag har varit på en kryssning i Östersjön också, det var fantastiskt fint. Men annars har jag inte planerat för så mycket mer, det känns bra att vinsten finns där när jag går i pension.