Möjlighet att investera i en expansiv och strategiskt belägen industrimark intill Amhults Torg!

Nyhet -

Kommersiella Fastigheter presenterar en industrimark med byggrätt, strategiskt placerad intill det växande Amhults Torg.

Industrimark om 1 094 m² med byggrätt belägen intill avslutade etapp 2 vid Amhults Torg och åtnjuter därmed närheten till en dynamisk och expanderande handelsplats med service och bostäder.

Detaljplanen anger område J för industriändamål, men flertalet byggnader i närområdet inhyser kontor under samma detaljplan. Säljaren har skissat på en byggnad i tre plan med en byggnadsarea om ca 1400 m² och en byggnadshöjd om 9 meter.

På fastigheten finns det idag en mindre byggnad samt uppställningsyta som för närvarande är uthyrt på ett korttidsavtal och kan friställas till en ny ägare.

Försäljning sker genom försäljning av andelarna i ett kommanditbolag.

Fastighetsbeteckning: Amhult 106:2

För mer information, vänligen kontakta:

Fredrik Wistrand, fredrik.wistrand@kommersiellafastigheter.se

Richard Lulek, richard.lulek@kommersiellafastigheter.se