Nyproducerad lager-/industrifastighet intill Munkeröds industriområde

Nyproducerad lager-/industrifastighet intill Munkeröds industriområde

Kommersiella Fastigheter presenterar en nyproducerad lager-/industrifastighet intill Munkeröds industriområde.

Fastigheten är strategiskt belägen i närheten av Stenungsund och bara 500 meter från avfarten från E6:an. Totalytan är 1440 m², fördelat på en flexibel lager-/verksamhetsyta om 1160 m² samt kontors- och personalytor om 280 m². Byggnaden håller hög standard med FTX-system och bergvärme, vilket säkerställer en modern och energieffektiv byggnad.

Fastigheten kommer att säljas tomställd och överlåtelse sker i bolagsform.

"Ett utmärkt läge för den som söker en fastighet för sin egen verksamhet och ställer höga krav på standarden, eller för fastighetsförvaltaren som behöver ytterligare ytor till hyresgäster i området. Placeringen med närhet till E6:an och infarten mot Stenungsund ger en bra exponering mot den högt trafikerade Industrivägen." Richard Lulek, Transaktionsrådgivare.

För ytterligare information är ni välkomna att kontakta:

Richard Lulek, richard.lulek@kommersiellafastigheter.se

Bengt-Åke Harrysson, bengt-ake.harrysson@kommersiellafastigheter.se