Unik kontorsfastighet i Mölnlycke och byggrätter i Askim

Unik kontorsfastighet i Mölnlycke och byggrätter i Askim

Denna veckan presenterar vi två fastigheter. En unik och spännande kontorsfastighet i Mölnlyckes Företagspark samt byggrätter i Askim för fyra villatomter, med badrocksavstånd till Askimsbadet.

Kontorsfastighet i Mölnlycke företagspark - Denna runda kontorsfastighet byggdes 2014 och har fram tills nu tjänat kontor åt House of Ports som lät bygga fastigheten. Kontorsfastigheten är i två plan om 1 215 m2. Byggnaden har en mycket låg energiförbrukning och säkerheten är mycket hög. Planlösningen är flexibel och här finns det lilla extra som gym, omklädningsrum med bastu, serverhall och påkostade materialval. För mer information, kontakta Bengt-Åke Harrysson Kontaktuppgifter

Byggrätter i Askim - På fastigheten finns idag en lager, kontor och en bostad. Ett av Göteborgs trevligaste lägen i befintligt villaområde med nära avstånd till havet. Lättilgängligt med närhet till leder och kommunikationer. Beviljat bygglov finns för att uppföra sammanlagt fyra friliggande villor i 2 plan om ca 165 m2 (BOA) per villa.
För mer information, kontakta Niklas Wählisch Kontaktuppgifter