Kommersiella Fastigheter expanderar och rekryterar transaktionsrådgivare

Kommersiella Fastigheter expanderar och rekryterar transaktionsrådgivare

Kommersiella Fastigheter expanderar sin verksamhet i Stockholm och rekryterar Patrik Henriksson som transaktionsrådgivare.
Som ett naturligt led i den tillväxtresa som Kommersiella Fastigheter nu genomgår, rekryteras Patrik Henriksson till rollen som transaktionsrådgivare i Stockholms län. Initialt kommer Patrik tillsammans med Robert Treutiger utgöra Kommersiella Fastigheters team på fastighetsmarknaden i Stockholm.

”Vi välkomnar Patrik till vår satsning på kvalificerad fastighetsrådgivning i Stockholm- och Mälardalenregionen! Patriks kompetens kommer att tillföra mycket och komplettera övriga medarbetare på ett mycket bra sätt!”, säger Robert Treutiger.

Patrik har varit verksam i fastighetsbranschen i snart 30 år med en bakgrund som fastighetsmäklare i Stockholms län. Under sin karriär som privatmäklare har Patrik genomfört upp emot tusen transaktioner. Senast kommer Patrik från Ludvig & Co där han förmedlat kommersiella fastigheter, skog & mark i Mellansverige. Patrik är certifierad kommersiell fastighetsmäklare via Mäklarsamfundet. Som transaktionsrådgivare har Patrik kunskap inom alla fastighetssegment och utöver det besitter Patrik även spetskompetens inom råmark, plan- och detaljplanefrågor.

”Efter snart 30 år i branschen tackar jag för förtroendet och ser fram emot en fortsatt, framgångsrik karriär i teamet hos Kommersiella Fastigheter”, säger Patrik Henriksson.

Vi bistår er som kund längs hela transaktionsprocessen och har sedan starten 2006 genomfört över 2000 företags- och fastighetstransaktioner. Med lång erfarenhet och god kännedom om aktörerna på fastighetsmarknaden är vi er självklara partner för en lyckad fastighetsaffär.