Kommersiella Fastigheter förmedlar bostadsfastighet i Rambergstaden

Kommersiella Fastigheter förmedlar bostadsfastighet i Rambergstaden

Kommersiella Fastigheter har haft förtroendet att vara rådgivare vid försäljningen av en bostadsfastighet om 772 m² fördelat på 14 lägenheter. Fastigheten är belägen i Rambergsstaden, Göteborgs kommun.

Försäljningen genomfördes genom en riktad off-market försäljning, där vi med vår goda lokalkännedom kunde identifiera ett urval av intressenter som fick möjlighet att titta på fastigheten. Tillträdet sker i slutet av sommaren.

Köparen Mattias Dalerstedt genom Dalerstedt Fastigheter AB, säger: ”Ett stort tack till Richard Lulek på Kommersiella Fastigheter som möjliggjorde en bra och smidig affär. Vi ser framemot fler kommande transaktioner med Kommersiellt Fastigheter.”

Kommersiella Fastigheter vill tacka säljaren för visat förtroende och önska den nya ägaren all lycka i den fortsatta utvecklingen och förvaltningen av fastigheten.

Vi bistår er som kund längs hela transaktionsprocessen och har sedan starten 2006 genomfört över 2000 företags- och fastighetstransaktioner. Med lång erfarenhet och god kännedom om aktörerna på fastighetsmarknaden är vi er självklara partner för en lyckad fastighetsaffär.