Vår svenska klassiker får toppbetyg av Smakbox

Aroma Gräddkola får Toppbetyg av Smakbox

Under det senaste året har våra Svenska godisklassiker fått nya kläder och då även vår klassiker Gräddkola. I samband med detta skickade vi ut nästan 6000 påsar till utvalda prenumeranter av Smakbox. Vilken respons vi fick!

Över 65 % av konsumenterna tyckte att vår Gräddkola var toppenbra, så bra att Smakbox tilldelade Gräddkola "Toppbetyg".

Vi kan inte annat än att hålla med. Vem gillar inte en len gräddkola, överdragen med ett mjukt täcke av mjölkchoklad. Givetvis även fri från palmolja.

Aroma Godisfabrik har funnits på godismarknaden sedan 1921. Ett godisföretag med rötterna och produktionen i Sverige, där endast de bästa råvarorna används. Vi älskar godis och vi älskar att förse det svenska folket med våra svenska godisklassiker.

Vi ses i godishyllan!