Sommarens smaker är Äpple & Fläder

Nyhet - Geléhallon med smak av Äpple & Fläder

Nu är sommarens nyhet från Godisfabriken Aroma äntligen här - Geléhallon med smak av Äpple & Fläder. Vad passar väl bättre än att packa två klassiska sommarsmaker i en och samma påse, När vi frågar våra konsumenter om vilken smak de längtar mest efter så svarar väldigt många just fläder. Därför är det extra roligt att få presentera Äpple & Fläder som årets smak.

Året smak med "limited edition" är något nytt för oss och vår ambition är att varje sommar presentera en ny spännande smak från Godisfabriken Aroma. För visst vill vi unna oss lite extra när Sverige är som vackrast och gräset är som grönast.

Vårt somriga godis tillverkas och packas med kärlek i Skarpnäck utanför Stockholm. Svenskt kvalitetsgodis när det är som bäst! Från vecka 20 hittar du påsen ute i handeln och är du extra nyfiken så förlanseras den hos Hemmakväll redan under vecka 18.