Nu kan du swisha en påse med svenska skumtomtar till någon som behöver lite egen kvalitetstid.

Swisha en skumtomte från Godisfabriken Aroma i jul!

Godisfabriken Aroma har tillhandahållit svensktillverkade skumtomtar till alla godisälskande svenskar i många år. Juletid är detsamma som skumtomtetid..de e sen gammalt.

I år erbjuder vi våra skumälskande kunder att dela med sig av den fina upplevelsen. Hur då?- Jo genom att erbjuda möjligheten att swisha skumtomtar. Det låter kanske galet men det är faktiskt sant. Vi skickar upp en påse skumtomtar i cyberrymden och vips drar den iväg till utvald person. Nja riktigt så går det inte till, men nästan.

Gå in på www.mobilapresentkort.se/skumtomtar, fyll i korrekta uppgifter till den person som du anser är i akut behov av en påse med supergoda Skumtomtar, skriv en hälsing ( om du vill ) och swisha 14 kr. Nu får den lycklige personen ett sms med ett presentkort och kod att använda i valfri butik. Swish, swish!