Limbo – en grupputställning på gränsen mellan...

Limbo – en grupputställning på gränsen mellan...

Välkommen till Konstfacks kandidattvåor i konst som öppnar portalen till Limbo, en grupputställning i ett tillstånd av liminalitet, i mitten av en övergångsrit. I den övergivna lokalen på Drottning Kristinas väg 67 i Stockholm får besökaren tappa bort sig i korridorer och rum där ny konst gömmer sig bland kvarlevorna av det som en gång varit.

Vernissage lördag 4 mars kl 14–20
Övriga öppettider: 6–12 mars kl 14–19

Medverkande konstnärer: Agnes Magnusson, Amin Madar, André Córdova Rudstedt, Annie Andersson, Elin Svanelind, Indigo Booz, Karin Askling, Kristina Malla, Nanna Han, Noa Halvares, Rebecca Beyene, Sana Jarrar, Tamara Pauknerová, Tim Sandström, Villiam Törngren González, Viola Sparre och Wilma Hultgren.

Konstfack c/o Drottning Kristinas väg 67, tunnelbanestation Tekniska högskolan